مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:202021-05-06اقتصادي

خشکسالی، تولید گندم امسال خوزستان را کاهش نداد


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: اگر چه در سال زراعی جاری، خشکسالی‏‎ آسیب های فراوانی به تولید گندم در خوزستان وارد کرده اما میزان تولید این محصول نسبت به سال زراعی گذشته کاهش نیافته است است و تقریبا مشابه خواهد بود.

- ایسنا/خوزستان معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: اگر چه در سال زراعی جاری، خشکسالی‏‎ آسیب های فراوانی به تولید گندم در خوزستان وارد کرده اما میزان تولید این محصول نسبت به سال زراعی گذشته کاهش نیافته است است و تقریبا مشابه خواهد بود.

تورج نوروزی در گفت وگو با ایسنا در خصوص آخرین وضعیت برداشت گندم در استان خوزستان، اظهار کرد: عملیات برداشت در حدود 55 درصد از مزارع گندم که شامل 225 هزار هکتار گندم آبی و دیم است، انجام شده و تاکنون 601 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان به صورت تضمینی از کشاورزان خریداری شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی خوزستان گفت: بیشترین میزان برداشت گندم در خوزستان، تا پایان اردیبهشت ماه انجام می شود.

نوروزی با اشاره به اینکه حدود 100 هزار هکتار از مزارع گندم به علت خشکسالی آسیب دیده اند، تصریح کرد: بعد از دی ماه سال گذشته، بارندگی موثری در خوزستان نداشته ایم و این موضوع باعث آسیب رسیدن به مزارع گندم در خوزستان شد؛ مز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خشکسالی، تولید گندم امسال خوزستان را کاهش نداد

خشکسالی، تولید گندم امسال خوزستان را کاهش نداد