مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:152021-05-06سياسي

.... در «مطبخ معجزه ها»/ مددرسانی به رسم علی(ع)


با شنیدن خاطرات و دیدن حال و هوایشان کم آوردم و دست به دامن واژه ها شدم کلمات را زیر و رو کردم تا اسمی برای آشپزخانه هیأتی ها بیابم، انگشت به دهان آشپرخانه را گز می کردم و ذهن شلوغ پلوغم را می کاویدم تا به «مطبخ معجزه ها» رسیدم، - خبرگزاری فارس-همدان، سولمازعنایتی: پای دیگ غذا بودیم که خورشت قیمه از دست رفت و خراب شد، خیلی به ساعت ناهار نمانده بود و تصور دست خالی و بی غذا ماندن زائران رنجم می داد، خدایا بعد از این همه پخت و پز، بعد از این همه سال تجربه چه طور ممکن بود کنترل اوضاع از دستمان خارج شود.

حاجی دَر گوشم گفت به دلت بد راه نده توسل کن و دعای توسل بخوان صاحب موکب خودش کمک می کند با ناراحتی دعای توسل خواندم و چشم به آسمان دوختم و گفتم آقا جان ما را شرمنده زوار نکن .

بعد از مناجات و دست به دامن خدا و امیرالمومنین(ع) شدن در دیگ را باز کردم، خورشت قیمه حال آمده بود، از شدت خوشحالی دست پاچه شدم و دور و برم دنبال ملاقه می گشتم و فورا ذره ای چشیدم و چشمه اشک در چشمان جوشید.

آن روز زوار خسته و از حرم برگشته را چلو خورشت قیمه با عطر ناب گلاب محمدی مهمان کردیم و بار دیگر ائمه را ناظر و حاضر دیدیم، مگر می شود دست به دعا شوی و چشم به گنبد مولا بدوزی و حاجتت برآورده نشود و دست خالی بمانی!.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

.... در «مطبخ معجزه ها»/ مددرسانی به رسم علی(ع)

.... در «مطبخ معجزه ها»/ مددرسانی به رسم علی(ع)