مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:102021-05-06اقتصادي

408 واحد مسکن مهر شهرک ابریشم آماده تحویل شد


مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز ضمن تشریح آخرین شرایط پروژه مسکن مهر در استان، گفت: این پروژه به صورت جدی در دستورکار است و سعی داریم پرونده آن تا پایان عمر دولت تدبیر و امید بسته شود؛ - رضا خالقی، مدیرکل راه و شهرسازی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: تعداد 408 واحد از واحدهای پروژه نیارش دژ 3 ( پارس سرزمین ماهان 3 ) واقع در شهرک ابریشم کرج که به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است به متقاضیان مسکن مهر تحویل می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز افزود: این پروژه دارای 3 فاز بوده که فاز سوم آن در حال حاضر آماده بهره برداری و تحویل به متقاضیان است و فاز های یک و دو آن نیز در حال تکمیل می باشد که در آینده ای نزدیک کار واگذاری واحدها انجام خواهد شد.

خالقی ضمن اشاره به سایر پروژه های ناتمام مسکن مهر در استان به تشریح پروژه های فعال پرداخت و افزود: در مسکن مهر شهرک ابریشم سه مجموعه در حال تکمیل وجود دارد که سعی و تلاش ما بر این است که با جدیت و پشتکار لازم تمام موانع موجود بر سر راه را مرتفع نماییم و کار را به پایان برسانیم و این قشر محروم را که سالیان متمادی منتظر مانده اند را خانه دار کنیم.

وی همچنین اضافه کرد: در مسکن مهر شهرک البرز (ماهدشت) نیز 4 پروژه نا تمام وجود دارد که مراحل نهایی ساخت (نصب انشعابات) را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

408 واحد مسکن مهر شهرک ابریشم آماده تحویل شد

408 واحد مسکن مهر شهرک ابریشم آماده تحویل شد