مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 06:052021-05-06اقتصادي

موافقت دولت با افزایش دوره امهال تسهیلات دریافتی زلزله زدگان کرمانشاه


در جلسه هیأت دولت با افزایش دوره امهال اصل تسهیلات اخذ شده قبل از زلزله آبان 1396 خسارت دیدگان، از دو سال به سه سال موافقت شد.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: در جلسه هیأت دولت با افزایش دوره امهال اصل تسهیلات اخذ شده قبل از زلزله آبان 1396 خسارت دیدگان، از دو سال به سه سال موافقت شد.

هوشنگ بازوند با اشاره به اینکه امهال وام زلزله زدگان نگرانی های مردم در مناطق زلزله زده را رفع کرد، ادامه داد: مطالبه امهال وام های مناطق زلزله زده به صورت مستمر از مسئولین کشوری درخواست شد که در نهایت با مساعدت ویژه دولت این مهم تحقق یافت.

وی افزود: افزایش دوره امهال تسهیلات از دو سال به سه سال، به مبلغ 24 هزار و 420 میلیارد ریال، با بار مالی تا سقف 4840 میلیارد ریال از اقدام حمایتی و مساعدت دیگری بود که کارنامه درخشان دولت در بازسازی مناطق زلزله زده زده را یادآوری می کند.

بازوند خاطرنشان ساخت: این تصمیم با توجه به مشکلات اقتصادی حادث شده از بیماری کرونا و آثار ناشی از تورم در معیشت مردم و ناتوانی در بازپرداخت اقساط اتخاذ شده و سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کرمانشاه موظف شد ضمن نظارت فنی و اجرایی بر روند انجام این امر، گزارش های مربوط را هر سه ماه به سازمان های برنامه و بودجه و مدیریت بحران کشور ارسال کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت دولت با افزایش دوره امهال تسهیلات دریافتی زلزله زدگان کرمانشاه

موافقت دولت با افزایش دوره امهال تسهیلات دریافتی زلزله زدگان کرمانشاه