مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-06پزشكي

راه اندازی نخستین دستگاه پت اسکن در اصفهان تا تیر ماه امسال


پت اسکن یکی از دستگاه های پیشرفته و روز دنیاست که به کمک تشخیص به هنگام و درمان بیماری هایی صعب العلاجی همچون سرطان آمده است.

این دستگاه با استفاده از روش های نوین و پیشرفته پزشکی هسته ای نقش بسزایی در تشخیص به موقع و پیشگیری از گسترش سرطان در بدن بیماران .

- ایسنا/اصفهان پت اسکن یکی از دستگاه های پیشرفته و روز دنیاست که به کمک تشخیص به هنگام و درمان بیماری هایی صعب العلاجی همچون سرطان آمده است.

این دستگاه با استفاده از روش های نوین و پیشرفته پزشکی هسته ای نقش بسزایی در تشخیص به موقع و پیشگیری از گسترش سرطان در بدن بیماران دارد و می تواند با تشخیص به هنگام، جان انسان های بسیاری را نجات دهد.

تا پیش از این بیماران اصفهانی برای استفاده از دستگاه پت اسکن باید راهی شهرهای دیگر می شدند، اما سال گذشته دستگاه پت اسکن با هزینه ای بالغ بر 50 میلیارد تومان خریداری و در بیمارستان فارابی به عنوان قطب درمانی شرق اصفهان نصب خواهد شد و امید می رود تا تیر ماه امسال آماده خدمت رسانی به مردم اصفهان شود.

راه اندازی جامع ترین و مجهزترین مرکز درمان سرطان در بیمارستان فارابی مرتضی امامی پارسا، رییس مجتمع تخصصی و فوق تخصصی فارابی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به مصوبه راه اندازی مرکز درمانی تیپ سه سرطان به عنوان جامع ترین و مجهزترین مرکز استانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی نخستین دستگاه پت اسکن در اصفهان تا تیر ماه امسال

راه اندازی نخستین دستگاه پت اسکن در اصفهان تا تیر ماه امسال