مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:452021-05-06ورزشي

احسان حدادی: مقصر آسیب دیدگی نیستم/ از منتقدان معذرت می خواهم


قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد وضعیت آسیب دیدگی کمر خود گفت که با انجام تمرینات درمانی وضعیت مناسبی دارد و در حال انجام تمرینات پرتابی اش است.

- قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد وضعیت آسیب دیدگی کمر خود گفت که با انجام تمرینات درمانی وضعیت مناسبی دارد و در حال انجام تمرینات پرتابی اش است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز گذشته(چهارشنبه) اخباری در مورد آسیب دیدگی احسان حدادی منتشر شد و شائبه عدم آمادگی او تا المپیک را مطرح کرد.

مسئولان فدراسیون دوومیدانی هم عنوان کردند که بعد از انجام بررسی های پزشکی نظر نهایی را در مورد وضعیت این ورزشکار اعلام می کنند.

در ویدئویی که فدراسیون دوومیدانی روی سایتش منتشر کرده است، احسان حدادی در مورد وضعیت آسیب دیدگی و تمرینات خود می گوید: خوشبختانه تمریناتم را بعد از جراحی پاشنه در جزیره کیش ادامه دادم و اردوی خوبی داشتم.

در ادامه طبق برنامه های آقای مک ویلکینز اردوی آمریکا شروع شد.

از آنجایی که بعد از جراحی پاشنه ام 6 هفته پایم در کفش های مخصوص بود و نمی توانستم خوب راه بروم، همین باعث شد بالانس کمرم بهم بخورد و از ناحیه دیسک دچار مشکل شوم.

البته از 5- 6 سال گذشته از ناحیه دیسک دچار آسیب دیدگی و مشکل بودم و می دانید که بعضی اوقات این دیسک به پا می زند و خیلی درد شدیدی دارد اما خوشبختانه با فیزیوتراپی و با کم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احسان حدادی: مقصر آسیب دیدگی نیستم/ از منتقدان معذرت می خواهم

احسان حدادی: مقصر آسیب دیدگی نیستم/ از منتقدان معذرت می خواهم