مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-06سياسي

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان پیشرفت 90 درصدی دارد


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان گفت: مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان پیشرفت 90 درصدی داشته و پنج گالری آن تا پایان سال 1400 ساخته می شود.

- ، سرهنگ محمدحسن سلامی صبح پنجشنبه در دیدار با رییس و مسئولان دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان به میزبانی سالن جلسات این دانشگاه، با بیان اینکه مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان تا پایان سال 1400، به پنج گالری فرهنگی و هنری تجهیز می شود، بیان کرد: این مرکز فرهنگی با پیشرفت 90 درصدی وارد فاز موزه آرایی شده و در این راستا می توانیم از ظرفیت فنی دانشگاه و دانشجویان در حوزه موزه و محتوا استفاده کنیم.

وی با اشاره به برگزاری هفت هزار فعالیت در چهلمین بزرگداشت دفاع مقدس استان سمنان گفت: 40 مناسبت دفاع مقدس و مقاومت در سال 1400 در دستور کار قرار گرفته و پیش بینی می شود سه هزار فعالیت و برنامه در استان با موضوع دفاع مقدس، شهدا، فرهنگ ایثار و شهادت و… اجرا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان با بیان اینکه توجه ویژه به استفاده بهینه از فضای مجازی در نشر ارزش های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ مقاومت، ایثار، جهاد و شهادت از دیگر تأکیدات در برگزاری برنامه ها در حوزه دفاع مقدس است، تاکید کرد: باغ موزه و مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان نقش مهمی در نشر ارزش های دوران دفاع مقدس دارد و باید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان پیشرفت 90 درصدی دارد

مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان سمنان پیشرفت 90 درصدی دارد