مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:352021-05-06سياسي

اجرای طرح «نان رمضان» توسط مرکز نیکوکاری کوهبنان


مدیرعامل مرکز نیکوکاری کوهبنان با اشاره به اینکه طرح نان رمضان را در دستور کار داریم، گفت: افرادی که مبلغی را جهت کفاره یا رد مظالم یا امور دیگر در نظر می گیرند ضمن هماهنگی مرکز با نانوایی های سطح شهر اقدام به توزیع نان بین خانواده های نیازمند می کنند.

- خبرگزاری فارس_کوهبنان/ در کشور با حضور خیران و نیکوکاران هستیم .

مراکز نیکوکاری نیز از جمله مراکز عام المنفعه هستند که با جذب کمک های مردمی به عنوان بازوی خدمت رسان کمیته امداد فعالیت دارند.

احمد نیکخواه از جوانمردان کوهبنانی است که در دوران دفاع مقدس درس و بحث را رها کرد و به فرمان رهبر کبیر انقلاب عازم جبهه شد.

وی در گفت وگو با خبرنگار فارس در کوهبنان اظهار داشت: متولد سال 1344 هستم در سال 1361 بعد از گذراندن یک ماه دوره آموزشی در کرمان از طریق سپاه پاسداران کوهبنان به جبهه اعزام شدم که در آن سال کلاس دوم دبیرستان بودم.

آزاده دلاور دوران دفاع مقدس افزود: قبل از عید 62 قرار بود که در ی دانشگاه شهید باهنر کرمان پذیرفته شدم پس از فراغت از تحصیل  چند سالی دبیر زبان دبیرستان های شهرستان بودم.

وی تصریح کرد: قریب به هشت سال در پست های معاونت و مسؤولیت آموزش و پرورش کوهبنان در خدمت دانش آموزان و فرهنگیان فرهیخته شهرم بودم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح «نان رمضان» توسط مرکز نیکوکاری کوهبنان

اجرای طرح «نان رمضان» توسط مرکز نیکوکاری کوهبنان