مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-06اقتصادي

پیشنهاد 17 ماده ای برای حمایت از اصناف و بنگاه های کوچک


رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، طی مکاتبه ای با وزیر بهداشت، خواستار حمایت حداکثری از اصناف و بنگاه های کوچک در برابر اثرات منفی اقتصادی بیماری کرونا شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، علیرضا زالی، رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، طی مکاتبه ای به وزیر بهداشت خواستار حمایت حداکثری از اصناف و بنگاه های کوچک در برابر اثرات منفی اقتصادی بیماری کرونا شد.

  در این مکاتبه با اشاره به اثرات سوء و منفی کرونا بر اوضاع اقتصادی در بنگاه های اقتصادی کوچک؛ موضوع وام های استقراضی از بانک ها در این اصناف را مهم و قابل توجه برشمرد.

وی سررسید اقساط بانکی و ناتوانی در بازپرداخت آن، سررسید چک های صادره و عدم امکان پاس کردن آن، سررسید شدن اجاره بهای اماکن استیجاری و عدم امکان پرداخت آن و عدم فروش اجناس خریداری شده ویژه شب عید و عدم فروش آن و به جا ماندن بدهی ناشی از خرید را از چالش های مهم پیش روی اصناف برشمرد.

 زالی همچنین در ادامه این مکاتبه تعطیلی واحدهای صنفی در اوج فروش (شب عید) و زیان های ناشی از آن، متضرر شدن ویژه برخی از رسته های صنفی به دلیل کاهش مشتری، مشکلات پرداخت هزینه های سربار شغلی از قبیل آب، برق، گاز، تلفن، مالیات و عوارض ها، عدم فروش محصولات در برهه زمانی کنونی باتوجه به ترس عمومی ایجاد شده ناش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشنهاد 17 ماده ای برای حمایت از اصناف و بنگاه های کوچک

پیشنهاد 17 ماده ای برای حمایت از اصناف و بنگاه های کوچک