مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-06سياسي

تقاضای شورای ائتلاف لرستان از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات


شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از آیت الله رییسی تقاضا کرد برای حضور قاطعانه در انتخابات ریاست جمهوری وارد میدان شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، شورای ائتلاف نیروهای انقلابی لرستان از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

  متن این دعوتنامه به شرح زیر است؛  حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رییسی سلام علیکم چنانکه مستحضرید، قیام مردم انقلابی ایران، برای استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی، به تاسی از آیه ی جامعه را فراهم کرده اند.

 در چنین شرایطی، بی تردید، آنچه می تواند زمینه و زمانه را برای چرخش وضع نامطلوب موجود، به نفع مردم تغییر دهد، چیزی جز، ظهور اراده جمعی آنان برای واسپاری امانت خدمت و مسولیت، به خدمتگزاران جهادی و انقلابی متعهد و معتقد به نهضت مردم گرای مکتب سلیمانی نیست.

  رصد وضع موجود و سنجش افکار عمومی و پایش شاخص ها و شخصیت های مطرح برای انتخابات 1400 نشان می دهد که تنها و تنها وحدت حول شخصیتِ شاخصِ معتقد به گفتمانِ اصیل انقلاب اسلامی، سیدِ مجاهدِ فسادستیزِ جامع الشرایطی در تراز حضرتعالی می تواند زمینه ساز گذار از وضع نامطلوب موجود و رسیدن به وضعیت مطلوب مورد توقع امامین انقلاب و مردم فهیم ایران اسلامی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاضای شورای ائتلاف لرستان از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات

تقاضای شورای ائتلاف لرستان از آیت الله رییسی برای حضور در انتخابات