مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:252021-05-06اقتصادي

مردم «عرب رودبار» خسارت خود را نقدی می خواهند


مردم روستاهای منطقه عرب رودبار که در پایین دست سد سیمره قرار دارند و در فروردین 98 نیز از سیل خسارت دیدند، همچنان منتظرند که معوقات خود را نقدی از وزارت نیرو دریافت کنند.

- محمد نوذری استاندار ایلام ، در نشست بررسی و تعیین تکلیف تملک اراضی کشاورزی، باغات و منازل روستاهای منطقه عرب رودبار شهرستان سیروان با اشاره به دیدار اخیر خود با وزیر نیرو در خصوص مشکلات این منطقه اظهار کرد: دولت تاکنون خدمات موثر و مفیدی را در منطقه ایجاد کرده و می طلبد که این خدمات دیده شود.

وی افزود: جلسات متعددی را به همراه نمایندگان در وزارت نیرو داشتیم و همواره پیگیر مطالبات مردم منطقه و حریم سد سیمره بوده و قول مساعد وزیر مبنی بر پرداخت معوقات و خسارات مردم را نیز گرفتیم که در اسرع وقت اعتبارات لازم را تخصیص دهند.

استاندار ایلام با تاکید بر پیگیری مجدد پرداختی ها و تخصیص اعتبارات از سوی وزارت نیرو مهندس کرمی معاون هماهنگی امور عمرانی را مامور تشکیل کارگروهی به منظور بررسی مسائل، مشکلات و خواسته های مردم منطقه کرد و گفت : همه روستاها، منازل، باغات و اراضی کشاورزی در همان تراز 723 تملک شوند، نمی شود که منطقه ای را تملک کرد و منطقه ای دیگر را رها کرد، کار باید با نگاه کارشناسی و بصورت ویژه انجام گیرد و همه روستاها به صورت یکجا تملک و حقوق مردم به آنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم «عرب رودبار» خسارت خود را نقدی می خواهند

مردم «عرب رودبار» خسارت خود را نقدی می خواهند