مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:152021-05-06اقتصادي

کیش به مقصد اول گردشگری سیاحتی و رویدادمحور کشور تبدیل می شود


معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر تثبیت جایگاه کیش به عنوان مقصد اول گردشگری سیاحتی و رویداد محور کشور و کسب سهم مناسب از بازار گردشگران داخلی برای رونق اقتصاد ملی تاکید کرد.

- ایسنا/هرمزگان معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش بر تثبیت جایگاه کیش به عنوان مقصد اول گردشگری سیاحتی و رویداد محور کشور و کسب سهم مناسب از بازار گردشگران داخلی برای رونق اقتصاد ملی تاکید کرد.

خسرو نشان شب گذشته(15 اردیبهشت ماه) در جلسه شورای معاونان سازمان منطقه آزاد کیش، ضمن تشریح عملکرد مقایسه ای این معاونت در سال های 98 و 99 گفت: مقایسه ضریب اشغال هتل ها با رقم 65.

1 درصد در سال 98 به 52.

5 درصد در سال 99 کاهش یافته که نشانگر کاهش میزان ورود گردشگر به دلیل اعمال محدودیت ها در شیوع ویروس کرونا است.

وی اضافه کرد: آمارها نشانگر این است که شیوع بیماری کرونا تاکنون خسارت های زیادی را به کسب و کارهای حوزه گردشگری در سطح بین المللی وارد کرده و تقاضای گردشگری در سطح جهان بر اساس آمار ارائه شده از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) با کاهش 70درصدی مواجه بوده است.

معاون گردشگری سازمان منطقه آزاد کیش اظهار کرد: در این میان جزیره کیش با کاهش حدود 27درصدی ورود مسافر و گردشگر شرایط خوبی را در این بازه زمانی سپری کرد و در مجموع چشم انداز اقتصادی گردشگری در سال 1400 در مقای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیش به مقصد اول گردشگری سیاحتی و رویدادمحور کشور تبدیل می شود

کیش به مقصد اول گردشگری سیاحتی و رویدادمحور کشور تبدیل می شود