مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:052021-05-06سياسي

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی سمنان در ترویج ارزش های دفاع مقدس


رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: جهادگران بسیجی دانشگاه فنی و حرفه ای در استان و با ظرفیت بالا در حال خدمت به اقشار مختلف جامعه هستند و می توانیم از این گروههای جهادی در ترویج و نشر ارزش های دفاع مقدس استفاده کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا نقدی صبح امروز در جلسه ای با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان سمنان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کربلا و تسلیت ایام شهادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، یاد و خاطره امام راحل و سلحشوری های رزمندگان اسلام به خصوص شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم، اظهار کرد: هیچ گاه رشادت ها و ایثارگری این عزیزان را از خاطر نخواهیم برد؛ چراکه امنیت امروز کشور مرهون خونفشانی و جانبازی شهداست.

وی گفت: کلاس های آشنایی با دفاع مقدس در 4 مرکز آموزشی فنی و حرفه ای پسران سمنان، فنی دختران سمنان، پسران کشاورزی امیرآباد دامغان و فنی دختران شاهرود با افزایش 20 درصدی و استقبال خوب دانشجویان مواجه شده است.

رییس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان از درس دفاع مقدس در دانشگاه به عنوان مسئله مهم و تاثیرگذار یاد کرد و افزود: باید مباحث و دستاوردهای دوران دفاع مقدس به جوانان به ویژه نسل دانشگاهی منتقل شود تا آنها با شناخت آرمان های انقلاب، دلدادگی شهدا، ایثارگران و رزمندگان و چگونگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی سمنان در ترویج ارزش های دفاع مقدس

استفاده از ظرفیت گروه های جهادی سمنان در ترویج ارزش های دفاع مقدس