مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-06اقتصادي

ماسوله جنوب ایران احیاء می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص یک میلیارد ریال برای مرمت بافت تاریخی روستای «کریک» در شهرستان دنا خبرداد.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص یک میلیارد ریال برای مرمت بافت تاریخی روستای کریک در شهرستان دنا خبرداد.

مجید صفایی افزود: با پیگیری های انجام شده در سطح ملی قسمت های تخریب شده بافت تاریخی کریک که در زلزله اخیر شهرستان دنا دچار آسیب شده است، مرمت و احیا می شود.

وی تصریح کرد: این اعتبار از طریق وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کشور برای مرمت قسمت های تخریب شده روستاهای گردشگری کریک اختصاص یافته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جذب اعتبار بیشتر برای حفظ بافت قدیم روستای کریک، مرمت خانه های قدیمی بافت تاریخی کریک، حمایت از سرمایه گذاران ایجاد بوم گردی در روستاهای شهرستان دنا مهم ترین برنامه های کاری این اداره کل در سال 1400 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کهگیلویه و بویراحمد، صفایی بابیان اینکه 14 روستا در استان به عنوان روستاهای هدف گردشگری انتخاب شدند، تاکید کرد: روستای کریک یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماسوله جنوب ایران احیاء می شود

ماسوله جنوب ایران احیاء می شود