مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-06دانش

حمایت از طرح ها و ایده ها مهمترین فعالیت پارک علم و فناوری است


مدیر روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری استان قم گفت: پارک علم وفناوری ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه فناوری های سخت و نرم دارد و از جهت رونق اقتصاد دانش بنیان نیز همواره شایان توجه است.

- ایسنا/قم مدیر روابط عمومی و اموربین الملل پارک علم و فناوری استان قم گفت: پارک علم وفناوری ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه فناوری های سخت و نرم دارد و از جهت رونق اقتصاد دانش بنیان نیز همواره شایان توجه است.

مرتضی صدیقیان در گفت وگو با ایسنا بیان کرد: پارک های علم و فناوری به عنوان یکی از ارکان سه گانه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دارای ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه و تجاری سازی فناوری های سخت و نرم و شکل گیری اقتصاد دانش بنیان هستند.

وی افزود: بر این اساس پارک علم و فناوری استان قم به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز زیست بوم نوآوری و فناوری استان قم 22 فروردین 1391 توسط وزیر وقت علوم تحقیقات و فناوری و با حضور استاندار محترم قم با ماموریت های خاص به ویژه در حوزه علوم انسانی و فناوری های هویت ساز مبتنی بر ظرفیت کم نظیر استان قم افتتاح شد.

صدیقیان هسته عملیاتی پارک علم و فناوری استان قم را متشکل از مدیریت امور موسسات، بازاریابی مرکز رشد علوم انسانی و اسلامی، مرکز رشد واحدهای فناور و مرکز رشد مشترک کشاورزی برشمرد و خاطرنشان کرد: حوزه ها و زمین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از طرح ها و ایده ها مهمترین فعالیت پارک علم و فناوری است

حمایت از طرح ها و ایده ها مهمترین فعالیت پارک علم و فناوری است