مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 05:002021-05-06سياسي

نظام تعلیم و تربیت، پهناورترین و غنی ترین عرصه یادگیری است


وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر استمرار و توسعه این جشنواره، گفت: هیچ عرصه ای برای یادگیری، پهناورتر و غنی تر از آموزش و پرورش نیست.

- ، محسن حاجی میرزایی در آیین تجلیل از برگزیدگان نخستین جشنواره ملی تجربه های موفق که در ساختمان شهید رجایی و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تسلیت ایام شهادت حضرت علی (علیه السلام) و آرزوی قبولی طاعات در لیالی قدر و با تقدیر از عوامل این جشنواره اظهار کرد: در ادبیات توسعه در بین دانشمندان علوم اجتماعی، فلاسفه و اقتصاددانان، این دغدغه همواره وجود دارد که از پیشرفت جوامع رمز گشایی کنند تا دلیل پیشرفت و یا عدم توسعه جوامع را کشف کنند، در این راستا تحلیل های گوناگونی از جمله؛ پیشینه های تاریخی، ویژگی های فرهنگی و عرصه های مختلف، ارائه شده است.

وی افزود: یکی از دلایل پیشرفت جامعه، دارا بودن نوعی عقلانیت توسعه و پیشرفت است و منظور از عقلانیت پیشرفت این است که، تحول و پیشرفت یک فرآیند عمیق و پیچیده است و نیازمند به سطح معینی از خرد و عقلانیت است.

پرسش برای تغییر؛ زمینه تحول است حاجی میرزایی تصریح کرد: وقتی به مجموعه بزرگ آموزش و پرورش می اندیشیم به جرأت می توان گفت؛ هیچ عرصه ای برای یادگیری، پهناورتر و غنی تر از آموزش و پرورش نیست و این نهاد عرصه متنوعی را برای یادگرفتن و آموختن فراهم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام تعلیم و تربیت، پهناورترین و غنی ترین عرصه یادگیری است

نظام تعلیم و تربیت، پهناورترین و غنی ترین عرصه یادگیری است