مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:552021-05-06سياسي

به دنبال حل چالش های آموزشی به واسطه شیوع کرونا باشیم


نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دستاوردهای آموزش و پرورش هرمزگان خصوصا مدیریت روند آموزش در دوران همه گیری بیماری کرونا نشان از همت و تدبیر دارد و امید بخش است.

- ایسنا/هرمزگان نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس گفت: دستاوردهای آموزش و پرورش هرمزگان خصوصا مدیریت روند آموزش در دوران همه گیری بیماری کرونا نشان از همت و تدبیر دارد و امید بخش است.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده در نشستی که به مناسبت بزرگداشت هفته معلم با حضور بیت اللهی مدیرکل آموزش و پرورش و جمعی از معلمان برگزار شد، با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم، توجه ویژه به جایگاه معلم و حفظ کرامت و منزلت این قشر شریف را مورد تاکید قرار داد و افزود: سعادت جامعه در گرو توجه جدی به جایگاه معلم است.

وی ادامه داد: بدون تردید همه پیشرفت ها و دستاوردها مدیون تلاش خالصانه معلمان در سنگرمدرسه است و همواره باید قدردان معلمان عزیز باشیم که در شرایط سخت از جمله در همین دوران بیماری کرونا با جان و دل برای جبران عقب ماندگی های درسی تلاش شبانه روزی دارند.

نمایندگی ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به نگرانی های ناشی از کیفیت تعلیم و تربیت در روند همه گیری این بیماری بیان کرد: دغدغه خانواده ها، صاحبنظران و دلسوزان حو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

به دنبال حل چالش های آموزشی به واسطه شیوع کرونا باشیم

به دنبال حل چالش های آموزشی به واسطه شیوع کرونا باشیم