مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:502021-05-06سياسي

یادمان زلزله کرمانشاه ساخته می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به تاکیدات استاندار برای ثبت آثار مخرب و گسترده زلزله آبان ماه سال 1396، یادمان و کتیبه ثبت این زلزله بزودی ساخته خواهد شد.

- ایسنا/کرمانشاه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: با توجه به تاکیدات استاندار برای ثبت آثار مخرب و گسترده زلزله آبان ماه سال 1396، یادمان و کتیبه ثبت این زلزله بزودی ساخته خواهد شد.

مهرداد سالاری در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان، اظهار داشت: مکان اجرای این کتیبه در شهرستان سرپل ذهاب شناسایی شده و با احداث این کتیبه در نظر داریم علاوه بر نمایش گذاشتن آثار مخرب زلزله، ارائه خدمات و نحوه بازسازی نیز در مناطق زلزله زده نیز برای آیندگان به عنوان یادگار باقی بماند.

وی گفت: جلسه امروز به منظور ایجاد هماهنگی کامل بین دستگاه های ذیربط برای احداث این کتیبه در شهرستان سرپل ذهاب تشکیل شده و این دستگاه ها وظیفه دارند در این راستا اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند و مانع از صرف وقت زیاد برای گرفتن استعلامات مرتبط شوند.

وی با بیان اینکه وقوع زلزله برای مردم بسیار تلخ اما روند بازسازی و ارائه خدمات به مناطق زلزله زده شیرین بود، ادامه داد: در این کتیبه تمامی آثار وقوع زلزله و مراحل پس از آن ثبت خواهد ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان زلزله کرمانشاه ساخته می شود

یادمان زلزله کرمانشاه ساخته می شود