مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-06سياسي

بیانیه سفارت ایران در مسکو در آستانه روز قدس


سفارت جمهوری اسلامی ایران در آستانه روز قدس در بیانیه ای اعلام کرد: کشورهای اسلامی و مردم مسلمان جهان به ویژه جبهه مقاومت با اتحاد و یک صدایی نقش مهم و موثری در شکست توطئه ها و طرح های خائنانه دشمنان مردم فلسطین خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، سفارت جمهوری اسلامی ایران در مسکو به مناسبت روز جهانی قدس بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: اکنون در آستانه آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، قرار داریم که از سوی امام خمینی (ره ) برای حمایت از آرمان فلسطین و مبارزه با اشغالگری اسراییل، روز قدس نامیده شده است.

هدف از نامگذاری این روز، زنده نگهداشتن آرمان فلسطین و بسیج ملت های مسلمان و آزادیخواه جهان در حمایت از فلسطین و تشویق مردم غیور این سرزمین به انجام تکالیف قانونی و انسانی خود در مبارزه با اشغالگران سرزمین فلسطین می باشد.

  این بیانیه می افزاید: در شرایطی روز قدس را گرامی می داریم که برخی دولت های عربی با آشکارسازی روابط با رژیم صهیونیستی درصدد عادی سازی و برقراری روابط با رژیم اسراییل هستند و رژیم صهیونیستی نیز با اقداماتی مانند و ابومهدی، اعلام می دارد شکست طرح های یکجانبه­ای چون معامله قرن به جهانیان ثابت کرده است که برگزاری همه پرسی ملی در فلسطین با شرکت ساکنان اصلی این سرزمین اعم از مسلمان، م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه سفارت ایران در مسکو در آستانه روز قدس

بیانیه سفارت ایران در مسکو در آستانه روز قدس