مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:452021-05-06سياسي

3500 گروه جهادی در آذربایجان شرقی فعال است


رییس سازمان بسیج سازندگی آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر تعداد 3 هزار و 500 گروه جهادی در قالب اقشار مختلف به صورت جغرافیا و محله محور در این استان فعال هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر حوزه مقابله با گسترش این ویروس نیز فعالیت های گسترده ای دارند.

وی تشکیل بسیج سازندگی را عاملی بسیار مهم و مؤثر در تولید ظرفیت های وسیع و بکر و خلاقیت های خاص در حوزه عمران و محرومیت زدایی از چهره روستاهای دورافتاده و حاشیه شهرهای مختلف دانست و اظهار داشت: بر همین اساس تمامی گروه های جهادی آذربایجان شرقی در قالب اقشار 22 گانه فعال بوده و با کمک مردم و خیرین در بسیاری از بخش ها کارنامه ای موفق و ماندگار از خود به یادگار گذاشته اند.

اسکندری از تدوین سند 10 ساله سازمان بسیج سازندگی خبر داد و با بیان اینکه در این سند راهبردهای محوری تعریف شده و برش های استانی آن به تمامی مراکز ابلاغ شده است، ادامه داد: با توجه به کسب رتبه اول بسیج سازندگی آذربایجان شرقی در سال گذشته، این استان در تهیه و تدوین سند مزبور سهیم بوده و بخش هایی از آن نتیجه پیشنهادات استان بوده است.

وی حرکت در مسیر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را رویکرد اصلی و مهم بسیج سازندگی بر اساس سند 10 ساله بیان و اضافه کرد: بر همین مبنا مجمع جهادی آذربایجان شرقی با حضور نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی و مدی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

3500 گروه جهادی در آذربایجان شرقی فعال است

3500 گروه جهادی در آذربایجان شرقی فعال است