مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-06اقتصادي

بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق میامی


شبکه و تأسیسات توزیع برق ری آباد میامی در قالب رزمایش خدمت متعالی بهینه سازی شد.

-  عباس ربیعی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در میامی اظهار کرد: فاز نخست پروژه اصلاح و بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق روستای ری آباد شهرستان میامی، در قالب رزمایش خدمت متعالی انجام شد.

وی افزود: اصلاح یک هزار و 940 متر شبکه فشار ضعیف سیمی و تبدیل آن به کابل خودنگهدار، جابه جایی و نصب 12 اصله پایه فشار ضعیف، تعویض 9 مورد کابل سرویس، رفع 12 مورد کانون های خطر شناسایی شده، برطرف کردن هشت مورد حریم شبکه توزیع و ترمیم دو مورد سیستم زمین شبکه، ازجمله اقداماتی است که در این رزمایش عملیاتی شده است.

مدیر توزیع برق شهرستان میامی گفت: بهسازی پایه های فرسوده و عارضه دار، رفع حریم، کاهش تلفات انرژی الکتریکی، بهبود ولتاژ برق، پیشگیری از سرقت احتمالی شبکه و رضایتمندی مشترکان، به عنوان اهداف این مانور است.

 وی افزود: کلیه برنامه های پیش بینی شده ظرف چهار ساعت اجرایی شده و چنانچه اقدامات مورداشاره، به روال عادی انجام شود، شش روز کاری زمان نیاز دارد و با اعمال کمترین حجم خاموشی، بیشترین بهره وری حاصل شده است.

وی اضافه کرد: این طرح جهادی- ضربتی با حضور 33 نفر نیروهای عملیاتی و برق کاران شبکه و با بهره گیری از ظرفیت یک شرکت پیمانکاری، در قالب شش اکیپ تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق میامی

بهینه سازی شبکه و تأسیسات توزیع برق میامی