مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-06اقتصادي

700 حامی جدید به حامیان ایتام زنجانی افزوده شد


مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از اول ماه مبارک رمضان تاکنون 700 حامی جدید به تعداد حامیان ایتام در استان زنجان اضافه شده و در حال حاضر این استان یک هزار و 560 حامی دارد.

- با اشاره به اجرای طرح پویش ایران مهربانی، گفت: این طرح از اول ماه مبارک رمضان شروع شده و تا پایان خردادماه ادامه دارد.

وی اظهار کرد: از اول ماه مبارک رمضان تاکنون 700 حامی جدید به تعداد حامیان استان اضافه شده و در حال حاضر این استان یک هزار و 560 حامی دارد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان از وجود چهار هزار و 772 یتیم در استان زنجان خبر داد و گفت: از این تعداد 240 یتیم فاقد حامی است و از مردم استان درخواست می شود در طرح پویش ایران همدل دست ایتام زنجانی را بگیرند.

صفری تاکید کرد: زنجانی ها در اکرام و حمایت از ایتام در سطح کشور جایگاه بسیار خوبی دارد چرا که زنجان شهر شور و شعور حسینی است.

وی با بیان اینکه سرانه ایتام زنجانی دو برابر میانگین کشوری است، ابراز داشت: میانگین سرانه ایتام زنجانی در ماه 950 هزار تومان است و در سطح کشور 500 هزار تومان است.

مدیرکل کمیته استان زنجان تصریح کرد: کمک به نیازمندان در تمام مقتضیات زمانی بسیار مهم و ثواب دارد و از زنجانی ها درخواست می شود در این ماه مبارک رمضان با دستگیری از ایتام دل آنها را شاد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

700 حامی جدید به حامیان ایتام زنجانی افزوده شد

700 حامی جدید به حامیان ایتام زنجانی افزوده شد