مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:352021-05-06سياسي

منطقه آزاد مهران، ایلام را به دروازه مدیترانه تبدیل می کند


پس از سال ها تلاش مهران به منطقه آزاد تجاری-صنعتی تبدیل شد و این گام اساسی برای رونق فضای کسب و کار، بسط روابط پایدار جمهوری اسلامی ایران و کشور همسایه عراق و تبدیل شدن استان ایلام به دروازه مدیترانه برداشته شد.

- پس از اعلام تصویب تشکیل هفت منطقه آزاد از جمله مهران در مجمع تشخیص مصلحت نظام توسط حمیدرضا مومنی- رییس شورای عالی مناطق آزاد، دکتر محمد نوذری، استاندار ایلام ، اظهار کرد: لازم است از تمامی دلسوزانی که در این مسیر از گذشته تا حال تلاش داشته اند تقدیر و تشکر داشته باشم.

استاندار ایلام نقش ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران در توسعه استان مهم عنوان کرد و گفت: واضح است امروز استان با داشتن بیشترین مرز مشترک با کشور عراق و بازارچه های مرزی و البته با ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران می توان گفت که این منطقه می تواند به عنوان پیشران توسعه کشور نقش آفرینی کند.

مجمع نمایندگان استان نیز در پیامی از تصویب لایحه ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران در مجمع تشخیص مصلحت نظام قدردانی کرد: بار دیگر عنایت و توجه و عزم نظام مقدس اسلامی برای ایجاد توسعه پایدار در استان ایلام با ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران رقم خورد.

بی شک عنایت نظام اسلامی، دولت و تلاش مجلس انقلابی در ایجاد منطقه آزاد تجاری مهران بسترساز توسعه پایدار، جذب سرمایه گذاری، رونق و آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد مهران، ایلام را به دروازه مدیترانه تبدیل می کند

منطقه آزاد مهران، ایلام را به دروازه مدیترانه تبدیل می کند