مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:302021-05-06بين الملل

کاخ سفید ابهام استراتژیک در قبال مساله تایوان را حفظ می کند


کرت کمپبل ، هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا برای هند و اقیانوسیه گفت زمانی که مساله واکنش ایالات متحده به هرگونه حمله احتمالی چین به تایوان مطرح است، - کاخ سفید "ابهام استراتژیک" در قبال مساله تایوان را حفظ می کند "کرت کمپبل"، هماهنگ کننده شورای امنیت ملی آمریکا برای هند و اقیانوسیه گفت زمانی که مساله واکنش ایالات متحده به هرگونه حمله احتمالی چین به تایوان مطرح است، واشنگتن قصد ندارد سیاست "ابهام استراتژیک" خود را کنار بگذارد.

به گفته کمپبل ، چنین رویکردی فواید خود را دارد ، در حالی که وضوح استراتژیک نقاط ضعف قابل توجهی دارد".

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از اسپوتنیک، سزار آسیا در کاخ سفید مدعی است رویکردی متفاوت که در آن دیپلماسی، نوآوری دفاعی و قابلیت های خود ایالات متحده درگیر باشد، از سایر رویکردها بیشتر با هدف حفظ صلح و ثبات در منطقه تناسب دارد.

کمپبل به فایننشال تایمز گفت: بهترین راه، ارسال یک پیام تلفیقی به رهبری چین است تا آن ها در آینده به فکر اقدامات تحریک آمیز خطرناک و بلندپروازانه نیفتند.

پکن شدیداً مخالف برآورد کاخ سفید است و اصرار دارد که مأموریت های مکرر ارتش آمریکا در آب های مورد مناقشه دریای چین جنوبی و تنگه تایوان، صلح را ارتقا نمی دهند، بلکه در عوض، در صورت بروز اتفاق، خطر درگیری نظ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاخ سفید ابهام استراتژیک در قبال مساله تایوان را حفظ می کند

کاخ سفید ابهام استراتژیک در قبال مساله تایوان را حفظ می کند