مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:152021-05-06اقتصادي

مالیات صفر برای شرکت های زیان ده و امهال ناکارآمد برای صنوف !


در بین مصوبات دولت برای حمایت از بازار سرمایه، صفر محاسبه شدن مالیات شرکت های بورسی به منظور  افزایش سرمایه نیز دیده می شود، درحالیکه از زمان ورود ویروس کرونا به کشور فعالان اقتصادی و صنوف تنها به امهال های ناکارآمد مواجه شده اند.

- مالیات صفر برای شرکت های زیان ده و امهال ناکارآمد برای صنوف ! در بین مصوبات دولت برای حمایت از بازار سرمایه، صفر محاسبه شدن مالیات شرکت های بورسی به منظور  افزایش سرمایه نیز دیده می شود، درحالیکه از زمان ورود ویروس کرونا به کشور فعالان اقتصادی و صنوف تنها به امهال های ناکارآمد مواجه شده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، از زمان ورود ویروس کرونا به کشور تاکنون با هر بار شدت گرفتن تعداد مبتلایان و فوتی ها اصناف و مشاغل کشور با تعطیلی مواجه شده اند که در این بین هم ادارات مالیاتی و هم بانک ها برای نقل و انتقال مالی فعالیت می کردند.

این درحالی است که بسیاری از مشاغل بر اثر محدودیت ها و تعطیلات کرونایی با کاهش درآمدهای خود متضرر شده اند و در پرداخت هزینه های خود با مشکل مواجه هستند.

طبق قانون مالیاتی، پرداخت مالیات و تعیین نرخ آن براساس میزان درآمد افراد و به صورت پلکانی است؛ یعنی هر چه بر میزان درآمد افراد افزوده شود، مالیات بیشتری هم باید پرداخت کند و در صورتی که فردی درآمدی نداشته باشد، آن شخص از پرداخت م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالیات صفر برای شرکت های زیان ده و امهال ناکارآمد برای صنوف !

مالیات صفر برای شرکت های زیان ده و امهال ناکارآمد برای صنوف !