مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-06سياسي

اظهارات «جهانگیری» مصرف انتخاباتی دارد/ دولت مسئولیت مشکلات را بپذیرد


عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: مقامات دولت باید مسئولیت شرایط و مشکلات پیش آمده در کشور را بپذیرند و قابل قبول نیست که در آستانه انتخابات از خودشان رفع مسئولیت کنند.

- مقام معظم رهبری در ابتدای تشکیل مجلس یازدهم ضمن تاکید بر ضرورت پیگیری امور، تاکید فرمودند: دولت ها باید تا روز آخر وظایف خود را انجام دهند و بعد از پایان دوره قانونی خود، امانت را با ارائه صورت وضعیت، به دولت بعدی تحویل دهند و بر این اساس، مقامات دولت به جای انداختن مشکلات به گردن دیگران، بهتر است به فکر رفع مشکلات مردم و گرانی ها و بهبود اوضاع اقتصادی کشور باشند.

وی بیان کرد: درست نیست که دولتمردان در ماه های پایانی از عمر این دولت، با فرار رو به جلو، از پاسخگویی در پیشگاه ملت خودداری کنند و مشکلات کشور را به گردن سایرین بیاندازند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به هیچ وجه برای مردم پذیرفتنی نیست که دولتمردان پس از 8 سال فعالیت، مشکلات کشور را به دیگران نسبت دهند چرا که دولت در بالاترین جایگاه اجرایی کشور است و امکانات بسیار زیادی را در اختیار داشته است.

الهیان با بیان اینکه الان وقت آن رسیده است که دولت درباره عملکرد خود به مردم پاسخ دهد، افزود: مقامات دولت باید مسئولیت شرایط و مشکلات پیش آمده در کشور را بپذیرند و قابل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اظهارات «جهانگیری» مصرف انتخاباتی دارد/ دولت مسئولیت مشکلات را بپذیرد

اظهارات «جهانگیری» مصرف انتخاباتی دارد/ دولت مسئولیت مشکلات را بپذیرد