مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-06بين الملل

برنامه های روز قدس سازمان فرهنگی هنری اعلام شد


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان به مناسبت روز جهانی قدس با عنوان «شمارش معکوس» را شرح داد.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان به مناسبت روز جهانی قدس با عنوان شمارش معکوس را شرح داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسراییل 25 سال آینده را نخواهد دید انتخاب شده است و برنامه ها با شعار صبح نزدیک است، محکم تر قدم بردار برگزار می شود.

وی افزود: این برنامه ها با دو رویکرد کلی افزایش آگاهی عمومی از جنایت رژیم اسراییل و تقویت روحیه دفاع از مظلوم برگزار می شود.

فاطمیان پور گفت: ویژه برنامه قدس؛ نزدیک تر از همیشه وبینار زنده دانش آموزی است که با مشارکت اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزی شهر تهران و با هدف آشنایی نوجوانان با رژیم صهیونیستی و تروریست در پیام رسان شاد و آپارات در روز پنجشنبه 16 اردیبهشت برگزار می شود.

نوجوانان علاقه مند برای شرکت در این وبینار می توانند از طریق نشانی @Naslepanjom حضور به هم رسانند و پرسش های خود را در حین اجرای برنامه ارسال کنند تا کارشناس برنامه به آنها پاسخ دهد.

همچنین ویژه برنامه القدس لنا ویژه نوجوانان و با هدف رقابت در تولید محتوای فضای مجازی برای روز قدس در سه قالب کلیپ، استوری و عکس نوشته برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های روز قدس سازمان فرهنگی هنری اعلام شد

برنامه های روز قدس سازمان فرهنگی هنری اعلام شد