مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 04:002021-05-06اجتماعي

یادمان و کتیبه ثبت آثار مخرب زلزله سرپل ذهاب ساخته می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه گفت: در راستای ثبت تاریخی آثار مخرب و گسترده زلزله آبان ماه سال 1396، یادمان و کتیبه این زلزله به زودی ساخته خواهد شد.

- ، مهرداد سالاری صبح امروز در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان کرمانشاه، اظهار کرد: مکان اجرای یادمان و کتیبه آثار مخرب زلزله سرپل ذهاب در شهرستان سرپل ذهاب شناسایی شده و با احداث این کتیبه در نظر داریم علاوه بر نمایش گذاشتن آثار مخرب زلزله، ارائه خدمات و نحوه بازسازی نیز در مناطق زلزله زده نیز برای آیندگان به عنوان یادگار باقی بماند.

وی افزود: نشست امروز به منظور ایجاد هماهنگی کامل بین دستگاه های ذیربط برای احداث این کتیبه در شهرستان سرپل ذهاب تشکیل شده است لذا این دستگاه ها وظیفه دارند در این راستا اقدامات لازم را در اسرع وقت انجام دهند و مانع از صرف وقت زیاد برای گرفتن استعلامات مرتبط شوند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه با بیان اینکه وقوع زلزله برای مردم بسیار تلخ اما روند بازسازی و ارائه خدمات به مناطق زلزله زده شیرین بود، ادامه داد: در این کتیبه تمامی آثار وقوع زلزله و مراحل پس از آن ثبت خواهد شد.

وی گفت: اعتبار لازم برای احداث این کتیبه از منابع استانداری اختصاص خواهد یافت و در احداث این مجموعه تلاش خوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یادمان و کتیبه ثبت آثار مخرب زلزله سرپل ذهاب ساخته می شود

یادمان و کتیبه ثبت آثار مخرب زلزله سرپل ذهاب ساخته می شود