مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 16 اردیبهشت 1400 ساعت 00:002021-05-05سياسي

نجوای «الهی العفو» در قبله تهران/ حرم سیدالکریم پناه شب زنده داران سومین شب قدر


زائران حضرت سیدالکریم(ع) شب های قدر امسال نیز مانند سال گذشته در سایه سنگین کرونا با دلی پر از غم و اندوه اما آکنده از عشق و معنویت در قبله تهران دست های التماس خود را به سوی پروردگار جهانیان بلند کردند تا از عطر رحمت الهی سرشار شوند.

- خبرگزاری فارس از شهرری؛ نیاز گلی: باز هم گاه استجابت رسید، گاه توبه و استغفار، گاه لرزیدن دل های بیقرار، گاه راز و عرضه نیاز، گاه جوشن خوانی و بک یا الله، گاه نجواهای شبانه، گاه بارش اشک از چشم غمناک.

    یک سال دیگر از روزگار گذشت و یک بار دیگر به برترین شب سال رسیدیم، شب قدر در ماه ضیافت الهی که برتر از هزار ماه است، شب تقدیر و تعیین سرنوشت، شب وعده با خداوند غفور، شبی که پیر و جوان به رحمت واسعه او چشم دوخته اند.

اگرچه ویروس منحوس کرونا برای دومین سال پیاپی، محافل لیالی قدر را مانند بسیاری از مراسمات دیگر محدود کرده اما عاشقان آل الله با شکواییه هجران و امید وصل، هم شیوه نامه های بهداشتی را رعایت کردند و هم دست به دامان معبود در شب های قدر امسال نیز احیاء گرفتند.

دلدادگان حضرت عشق امشب نیز با چشمانی اشکبار آمدند تا دستان تهی خود را به روی آسمان بگشایند و وجود خود در اقیانوس بی کران رحمت الهی غرق کنند، آمدند تا دعا کنند برای دردهای پنهان، برای رازهای ناگفته، برای دل های شکسته، برای طاقت هایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجوای «الهی العفو» در قبله تهران/ حرم سیدالکریم پناه شب زنده داران سومین شب قدر

نجوای «الهی العفو» در قبله تهران/ حرم سیدالکریم پناه شب زنده داران سومین شب قدر