مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 22:552021-05-05سياسي

دشمن درصدد ضربه زدن به اسلامیت و رهبریت نظام است


دبیر کل مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه دشمن همواره درصدد ضربه زدن به اسلامیت و رهبریت نظام است گفت: دشمنان قصد دارند که بین نظام و مردم فاصله اندازند.

- ، آیت الله رضا رمضانی شامگاه چهارشنبه در مراسم شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با بیان اینکه انسان باید در شب قدر درخواست رشد و توسعه معنوی خود را داشته باشد، اظهار کرد: انسان باید در شب قدر وسعت دید خود را افزایش دهد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه دعا باید روزی انسان شود، تصریح کرد: دعا سلاح انبیا و مؤمنین و برترین عبادت است که بیشتر از نیزه ها اثرگذاری دارد.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت (ع) مهم تر از دعا برای رزق مادی را دعا برای افزایش روزی معنوی دانست و افزود: انسان باید دعا کند که آراسته به ویژگی های معنوی همچون عبادت، دستگیری از بندگان خدا و مجاهدت شود.

آیت الله رمضانی با اشاره به انواع دعا، اضافه کرد: دعای استعدادی یعنی آنکه انسان طوری خود را تربیت کند که علاوه بر زبان، تمام وجود او دعا کند و چنین دعایی دردها را تسکین می دهد و با آفت ها مقابله می کند و قدرت تغییر قضا را نیز دارد.

وی با بیان اینکه رحمت الهی توسط دعا کردن بر انسان نازل می شود، عنوان کرد: انسان باید متوجه باشد که چگونه خدا را صدا می زند زیرا شناخت خدا در چگونگی و استجابت دعا تأثیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن درصدد ضربه زدن به اسلامیت و رهبریت نظام است

دشمن درصدد ضربه زدن به اسلامیت و رهبریت نظام است