مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 21:452021-05-05سياسي

واکنش استاندار خوزستان به درگذشت قاسم آهنین جان


استاندار خوزستان، به درگذشت شاعر خوزستانی اشاره کرد و گفت: از این شاعر گران قدر تا آخرین لحظه عمر با عزت و احترام در بیمارستان پذیرایی و مراقبت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر، قاسم سلیمانی دشتکی چهارشنبه شب در این خصوص گفت: زنده یاد آهنین جان از شاعران، هنرمندان و صاحبان فکر استان خوزستان است که پس از رد کردن یک دوره سخت بیماری روز گذشته در بیمارستان دار فانی را وداع گفت.

وی ادامه داد: حدود یک ماه پیش محمدباقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور در خصوص وضعیت بیماری این شاعر گران قدر با بنده تماس گرفت و بلافاصله گروهی را به منزل وی فرستادم و دستور دادم در بیمارستان امام خمینی (ره) بستری شود که این اتفاق افتاد و در طول مدت بستری نیز رسیدگی خوبی به آهنین جان شد.

استاندار خوزستان گفت: پس از بستری و زمانی که حالش بهتر شد، خودش اصرار داشت به خانه برگردد، آهنین جان در مسیر ترخیص از بیمارستان برای خرید از ماشین پیاده می شود که در همان لحظه افرادی از وی کلیپ و عکس تهیه و اعلام می کنند که این شاعر یک بیمار سرگردان است و این در حالی است که به هیچ وجه این گونه نبود.

وی با تأکید بر اینکه کلیپ منتشر شده متعلق به چندین روز پیش است، ادامه داد: پس از اینکه آهنین جان به خانه اش رفت، متوجه شدم امکان نگهداری اش در خانه نیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش استاندار خوزستان به درگذشت قاسم آهنین جان

واکنش استاندار خوزستان به درگذشت قاسم آهنین جان