مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 21:302021-05-05سياسي

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زنجان مصوب شد


معاون امور اقتصادی استاندار زنجان گفت: ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زنجان در شورای نگهبان تصویب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، اعضای مجمع تشخیص در جلسه پانزدهم اردیبهشت ماه با ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زنجان در استان زنجان که مد ت ها مورد اختلاف مجلس وطقه اقتصادی ویژه است.

معاون امور اقتصادی استاندار زنجان با اشاره به اینکه زیر ساخت 100 هکتار زمین نیز در چند سال گذشته برای اجرای این طرح در استان زنجان آماده سازی شده است، گفت: اسناد زمین در 10 سال گذشته به نام منطقه ویژه اقتصادی در استان ثبت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، منطقه ویژه اقتصادی منطقه ای است که در آن قوانین کسب و کار و تجارت با سایر نقاط کشور متفاوت است و مناطق ویژه اقتصادی در داخل مرزهای کشور واقع شده اند و هدف آنها شامل افزایش تراز تجاری، اشتغال، افزایش سرمایه گذاری، ایجاد شغل و مدیریت مؤثر است.

به منظور تشویق برپایی کسب و کارها در منطقه اقتصادی، سیاست های مالی تعریف می شود که این سیاست ها معمولاً شامل سرمایه گذاری، مالیات، تجارت، سهمیه بندی، مقررات کاری و گمرکی است.

علاوه بر این، شرکت ها ممکن است تعطیلات مالیاتی را ارائه دهند، که در صورت تاسیس در یک منطقه، آنها دوره ای از مالیات پایین را می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زنجان مصوب شد

ایجاد منطقه ویژه اقتصادی زنجان مصوب شد