مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:302021-05-05بين الملل

ژنرال آمریکا: جهان به دورانِ «بی ثباتی بین المللی» وارد می شود!


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مارک میلی فرمانده ستاد مشترک ارتش ایالات متحده روز چهارشنبه در یک سخنرانی در دانشگاه هووارد مدعی شد که با ظهور چین (به عنوان یک اَبَرقدرت جهانی) و ابداع فناوری های اخلالگر همچون روبات ها و هوش .

- ژنرال آمریکا: جهان به دورانِ بی ثباتی بین المللی وارد می شود! یکی از فرماندهان بلندپایه ارتش ایالات متحده مدعی شد که با ظهور چین و ورود فناوری های اخلالگر، جهان به دورانی از بی ثباتی بین المللی وارد می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از رویترز، مارک میلی فرمانده ستاد مشترک ارتش ایالات متحده روز چهارشنبه در یک سخنرانی در دانشگاه هووارد مدعی شد که با ظهور چین (به عنوان یک اَبَرقدرت جهانی) و ابداع فناوری های اخلالگر همچون روبات ها و هوش مصنوعی که می توانند برای میدان جنگ فاکتورهای تعیین کننده ای باشند، جهان ممکن است به دورانی از بی ثباتی بالقوه بین المللی وارد شود.

وی دوره معاصر را با سایر تغییرهای ژئوپلتیکی مهم در تاریخ جهان از جمله سقوط امپراتوری روم و فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی سابق مقایسه کرد و گفت: ما در حال ورود به دورانی از بی ثباتی بالقوه بین المللی هستیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژنرال آمریکا: جهان به دورانِ «بی ثباتی بین المللی» وارد می شود!

ژنرال آمریکا: جهان به دورانِ «بی ثباتی بین المللی» وارد می شود!