مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 20:052021-05-05ورزشي

تغییرات قوانین کسب سهمیه المپیک به ضرر کیانوش و سهراب/ اوضاع پیچیده تر شد


اصلاحات جدید قوانین کسب سهمیه المپیک شرایط گرفتن سهمیه را برای سهراب مرادی و کیانوش رستمی سخت تر از قبل کرده است و کاملا به ضرر این دو وزنه بردار شد.

- اصلاحات جدید قوانین کسب سهمیه المپیک شرایط گرفتن سهمیه را برای سهراب مرادی و کیانوش رستمی سخت تر از قبل کرده است و کاملا به ضرر این دو وزنه بردار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فدراسیون جهانی وزنه برداری اصلاحاتی را در سیستم کسب سهمیه المپیک ایجاد کرد و این اصلاحات جدید را روی سایت خود منتشر کرد.

طبق گفته فدراسیون جهانی این اصلاحات مورد موافقت کمیته بین المللی المپیک نیز است.

مهم ترین اصلاحات به شرح زیر است: *پیش از این وزنه برداران باید حداقل در شش مسابقه گزینشی المپیک شرکت می کردند و امتیاز چهار مسابقه برای آنها محاسبه می شد اما اکنون تعداد مسابقات به چهار مسابقه کاهش یافته است و امتیاز همان چهار مسابقه نیز برایشان لحاظ می شود.

یعنی هر وزنه بردار حداقل باید در چهار مسابقه گزینشی المپیک شرکت کند و حضور در مسابقه دوره سوم مسابقات گزینشی المپیک دیگر اجباری نیست.

*برای تعیین رنکینگ نیز امتیاز دوره اول و دوم مسابقات به همراه دو امتیازی بالایی که وزنه بردار از دوره اول، دوم یا سوم مسابقات گزینشی المپیک گرفته است، برای تعیین رنکینگ محاسبه می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییرات قوانین کسب سهمیه المپیک به ضرر کیانوش و سهراب/ اوضاع پیچیده تر شد

تغییرات قوانین کسب سهمیه المپیک به ضرر کیانوش و سهراب/ اوضاع پیچیده تر شد