مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:552021-05-05سياسي

حباب امنیت ملی اسراییل ترکید/ آمریکایی ها در حال خروج تدریجی از منطقه هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه مهمان گفت وگوی ویژه خبری بود.

- فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اسراییلی ها دچار پدیده زوال هستند و اتفاقاً این بار به نظر می رسد که فروپاشی رژیم صهیونیستی می تواند از درون باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امشب چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه مهمان گفت وگوی ویژه خبری بود.

سرلشکر سلامی در ابتدای این برنامه اظهار کرد: در آستانه روز قدس هستیم و شایسته است در ابتدای کلام از یک فرمانده بزرگ شجاع که تصویر جاودانه او بر همه قلب ها نقش بسته است و آن کسی که بیرقدار آزادی قدس و مشعل دار روح مقاومت در همه سرزمین های اسلامی بود یاد کنیم، در این شب عزیز از سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد می کنم که یاد و خاطره او همیشه در دل های ما زنده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس به نقل از باشگاه خبرنگاران، وی با اشاره به اینکه از ملت عزیزان درخواست می کنیم تا برای شادی روح آن عزیز سفر کرده دعا کنند افزود: ما با یک پدیده سیاسی جدیدی در سطح جهان و منطقه روبرو هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حباب امنیت ملی اسراییل ترکید/ آمریکایی ها در حال خروج تدریجی از منطقه هستند

حباب امنیت ملی اسراییل ترکید/ آمریکایی ها در حال خروج تدریجی از منطقه هستند