مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 19:302021-05-05بين الملل

هشدار یک نهاد حقوق بشری درباره شیوع کرونا در زندان های بحرین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، بنابر گزارش جنبش آزادی خواه بحرین، همه گیری کرونا در میان زندانیان سیاسی این کشور، بسیار سریع تر از آنچه رژیم آل خلیفه ادعا می کند در حال گسترش است.

- ، بنابر گزارش جنبش آزادی خواه بحرین، همه گیری کرونا در میان زندانیان سیاسی این کشور، بسیار سریع تر از آنچه رژیم آل خلیفه ادعا می کند در حال گسترش است.

دیروز (سه شنبه) حدود 9 مورد ابتلا به کرونا در زندان درای داک شناسایی شد و بیش از 19 مورد دیگر هم فقط در بند نوزدهم زندان بدنام جائو شناسایی شده اند.

سید محمد الساری یکی از زندانیان سیاسی در بحرین به تازگی در گفت وگوی تلفنی با خانواده اش این آمارها را تایید کرده و خواستار کمک جامعه جهانی برای رسیدگی به این اوضاع شده است.

او گفته است: وضعیت ما در اینجا فاجعه بار است.

بر اساس گزارش جنبش آزادی خواه بحرین، اعتراض ها برای آزادی زندانیان سیاسی به صورت روزانه ادامه دارد و به رغم درخواست سازمان ملل متحد و نهادهای حقوق بشری رژیم آل خلیفه با این مساله مخالف است.

علی عبدالکریم که به اتهام مخالفت با دیکتاتوری موروثی در بحرین به حبس ابد محکوم شده از حدود یک ماه گذشته با همسر و خانواده اش تماس نگرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار یک نهاد حقوق بشری درباره شیوع کرونا در زندان های بحرین

هشدار یک نهاد حقوق بشری درباره شیوع کرونا در زندان های بحرین