مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-05سياسي

پخش فیلمی از آهنین جان برای لطمه زدن به احساسات مردم منصفانه نیست


معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان گفت: انتشار کلیپ از زنده یاد آهنین جان و برای صدمه زدن به احساسات مردم، غیرمنصفانه است و از آنها انتظار می رود که چنین کلیپ هایی را باور نکنند.

- ، رضا نجاتی شامگاه چهارشنبه در خصوص جزییات این خبر گفت: پس از مطلع شدن از وضعیت جسمی و بیماری مرحوم آهنین جان، استاندار به بنده و مدیرکل حوزه استانداری خوزستان دستور داد که در قالب یک تیم و با همراهی یک پزشک و کادر درمانی به منزل زنده یاد آهنین جان برویم که بلافاصله به منزل ایشان رفتیم، پزشک آهنین جان را معاینه کرد و همه هماهنگی های لازم برای بستری در بیمارستان و تحت مداوا قرار گرفتن این شاعر انجام شد.

وی با بیان اینکه تلاش زیادی برای بهبود و درمان آهنین جان انجام شد، بیان کرد: افرادی که قصد جریحه دار کردن احساسات مردم را دارند، پیگرد قانونی می شوند و باید پاسخگوی اعمال خود باشند.

نجاتی گفت: مرحوم آهنین جان از شاعران پیشکسوت و بزرگ استان بود که آثار بسیار ارزشمندی را در حوزه های مختلف آیینی، دفاع مقدس، شهدا و… منتشر کرده است؛ آهنین جان شاعری فرهیخته، اهل تفکر و مردم دار بود که در برنامه های مختلف فرهنگی و ادبی استان حضور پیدا می کرد و بسیار فعال بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پخش فیلمی از آهنین جان برای لطمه زدن به احساسات مردم منصفانه نیست

پخش فیلمی از آهنین جان برای لطمه زدن به احساسات مردم منصفانه نیست