مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:452021-05-05بين الملل

شبکه های اجتماعی فاسد باید هزینه سیاسی بپردازند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا ساعاتی بعد از اعلام ادامه تعلیق حسابش در فیس بوک، به تندی به این تصمیم واکنش نشان داد.

- رییس جمهور سابق آمریکا ساعاتی بعد از اعلام تصمیم فیس بوک درباره ادامه محرومیت وی، این شبکه اجتماعی، توییتر و گوگل را فاسد خواند و گفت آن ها باید هزینه سیاسی بپردازند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا ساعاتی بعد از اعلام ادامه تعلیق حسابش در فیس بوک، به تندی به این تصمیم واکنش نشان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه خبری هیل ، او غول های فناوری را به خفه کردن آزادی بیان در آمریکا متهم کرد و گفت: کاری که فیس بوک، توییتر و گوگل انجام داده اند کاملاً شرم آور است و مایه خجالت کشور ماست.

آزادی بیان از رییس جمهور ایالات متحده گرفته شده زیرا دیوانگان چپ افراطی از حقیقت واهمه دارند، اما حقیقت بهرحال آشکار خواهد شد، بزرگ تر و قوی تر از هر زمان دیگری در گذشته.

وی افزود: مردم کشور ما تحمل نخواهند کرد! این شرکت های شبکه های اجتماعی فاسد باید هزینه سیاسی بپردازند و نباید هرگز دوباره به آن ها اجازه داده شود روند انتخاباتی ما را تخریب و قربانی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شبکه های اجتماعی فاسد باید هزینه سیاسی بپردازند

شبکه های اجتماعی فاسد باید هزینه سیاسی بپردازند