مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:402021-05-05سياسي

موانع پیش روی اجرای یک طرح 6 ساله در صداوسیما


مسوول جدید اجرا و راه اندازی طرح موزه صداوسیما روز گذشته معرفی شد تا شاید این بار این تصمیم قدیمی را از حد طرح خارج کند؛ موزه ای که از سال 94 تاکنون بلاتکلیف باقیمانده است و بر اساس آنچه در خبرها آمده است، - بار دیگر ساختمان قدیمی ارگ را هم نشانه گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آبان ماه سال 94، در دوره ریاست محمد سرافراز بود که داود نعمتی انارکی، مدیر وقت در روابط عمومی سازمان صداوسیما از تصمیم این رسانه برای راه اندازی موزه خبر داد.

در پی این اعلام، پروانه تاسیس موزه رسانه ملی در میدان پانزده خرداد، به استناد ماده 24 فصل سوم آیین نامه مدیریت، ساماندهی، نظارت و حمایت از مالکان و دارندگان اموال فرهنگی ـ تاریخی منقول، به تاریخ نهم اسفند 94 از سوی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صادر شد.

رییس وقت سازمان صداوسیما (سرافراز)، این اختیار را به روابط عمومی داده بود که نسبت به شناسایی اقلام موزه ای و در نهایت راه اندازی موزه صداوسیما اقدام کند و در این مسیر فردی هم از سوی نعمتی انارکی به عنوان مسوول راه اندازی موزه انتصاب و جلساتی برگزار شد.

یک ماه بعد از این اعلام و در همان سال 94، رادیو تهران، یکی از قدیمی ترین شبکه های رادیویی با 75 سال سابقه، از میدان پانزده خرداد ـ ساختمان ارگ تهران ـ به جام جم نقل مکان کرد؛ نقل مکانی اجباری ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع پیش روی اجرای یک طرح 6 ساله در صداوسیما

موانع پیش روی اجرای یک طرح 6 ساله در صداوسیما