مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:352021-05-05سياسي

اجرای باند دوم محور خلیل آباد ـ بردسکن مجوز ماده 23 ندارد


نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه برای اجرای پروژه باند دوم محور خلیل آباد به بردسکن مجوز ماده 23 صادر نشده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن، حجت الاسلام جواد نیک بین شب گذشته در جمع فرهنگیان این شهرستان اظهار کرد: برای اجرای این پروژه به دنبال اخذ مجوز ماده 23 از طریق سازمان برنامه و بودجه هستیم.

  نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی افزود: طبق وعده رییس سازمان برنامه و بودجه تا پایان امسال مجوز ماده 23 صادر و در ردیف اعتبارات ملی قرار می گیرد.

  وی تخصیص یک هزار و 400 میلیارد تومان اعتبار از طریق ماده 56 را از مهم ترین دستاوردهای کمیسیون تلفیق به حوزه راه های استان اعلام کرد و گفت: تقسیم شهرستانی این میزان اعتبار هفته آینده انجام می شود.

  نیک بین یادآور شد: با رایزنی های صورت گرفته مبلغ 200 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای باند شادمهر تا انابد نیز گرفته شد.

نماینده مردم کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه دولت دوازدهم دیگر انگیزه خدمت به مردم را ندارد و فقط به دنبال مذاکره است، عنوان کرد: در این شرایط اگر یک وزیر از دولت استیضاح شود دولت از حیز انتفاع خارج می شود و باید مجددا کابینه انتخاب شود که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای باند دوم محور خلیل آباد ـ بردسکن مجوز ماده 23 ندارد

اجرای باند دوم محور خلیل آباد ـ بردسکن مجوز ماده 23 ندارد