مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 18:302021-05-05بين الملل

محمود عباس برای ولادیمیر پوتین نامه فرستاد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار امروز خود با سرگیی لاوروف همتای روسش، علاوه بر گفت وگو با وی، - وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار امروز خود با سرگیی لاوروف علاوه بر گفت وگو با وی، حامل نامه ای از رییس تشکیلات خودگردان برای رییس جمهور روسیه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، ریاض المالکی وزیر خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین در دیدار امروز خود با سرگیی لاوروف همتای روسش، علاوه بر گفت وگو با وی، حامل نامه ای از محمود عباس رییس تشکیلات خودگردان فلسطین برای ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه بود.

به نوشته خبرگزاری روسی تاس ، المالکی در توضیحی در خصوص این نامه گفت: امروز، من نامه ای را از محمود عباس خطاب به ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه با خود آوردم.

وی افزود در این نامه رییس تشکیلات خودگردان از پوتین به دلیل ارائه واکسن روسی اسپوتنیک وی تشکر کرده و همچنین به موضوعاتی مانند منافع مشترک در ارتباط با منطقه خاورمیانه، وضعیت در فلسطین و وضعیت کلی پرداخته است.

وی افزود: پیشتر نشست های سالانه بین روسای جمهور ما برگزار می شد اما متاسفانه به دلیل همه گیری کرونا این در حال حاضر ممکن نیست، بنابراین چنین جلساتی جایگزینی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمود عباس برای ولادیمیر پوتین نامه فرستاد

محمود عباس برای ولادیمیر پوتین نامه فرستاد