مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 16:102021-05-05سياسي

آیت الله عیسی قاسم: بحرینی ها در برابر عادی سازی روابط مثل سد می ایستند


آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین تاکید کرد: ملت بحرین همانند سدی مستحکم در برابر روند عادی سازی رسمی روابط با رژیم اشغالگر اسراییلی خواهند ایستاد و قدس امروز بیش از گذشته در طول تاریخ مبارزه خود به آزادی کامل از چنگال صهیونیست ها نزدیک تر است.

- آیت الله عیسی قاسم، رهبر معنوی شیعیان بحرین تاکید کرد: ملت بحرین همانند سدی مستحکم در برابر روند عادی سازی رسمی روابط با رژیم اشغالگر اسراییلی خواهند ایستاد و قدس امروز بیش از گذشته در طول تاریخ مبارزه خود به آزادی کامل از چنگال صهیونیست ها نزدیک تر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از سایت شبکه المنار، آیت الله عیسی قاسم در سخنرانی خود در همایش منبر یکپارچه به مناسبت بزرگداشت روز جهانی قدس تصریح کرد: قدس امروز به پاک شدن کامل از نجاست صهیونیست ها نزدیک تر است این را به رغم اصرار اسراییلی ها به یهودی سازی و معامله قرن می گوییم.

او اضافه کرد: معامله قرن و توطئه عادی سازی که برخی کشورهای عربی با ننگ و خفت و عواقب بدش به آن پیوستند یکی از توطئه ها علیه موجودیت امت و هویت و مقدسات آن و وحدت و امنیت و سرزمین و ذخایر و ثروتش است.

رهبر معنوی شیعیان بحرین گفت، قدس با ایمان جبهه مقاومت و گروه های آزاده مقاومت فلسطین و میلیون ها جوان امت و مردان و زنانش به آزادی و پاک شدن نزدیک تر است و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله عیسی قاسم: بحرینی ها در برابر عادی سازی روابط مثل سد می ایستند

آیت الله عیسی قاسم: بحرینی ها در برابر عادی سازی روابط مثل سد می ایستند