مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:402021-05-05سياسي

منطقه آزاد تجاری اردبیل به تصویب نهایی رسید


رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل در مرحله نهایی به تأیید و تصویب رسید.

- ایسنا/اردبیل رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: با تأیید مجمع تشخیص مصلحت نظام، ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل در مرحله نهایی به تأیید و تصویب رسید.

صدیف بدری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بعد از سال ها پیگیری و ارائه لایحه از سوی دولت و تصویب در مجلس شورای اسلامی، ایجاد منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل بالاخره در مجمع تشخیص مصلحت نظام به تصویب نهایی رسید تا مراحل اجرایی این منطقه آزاد را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: ما امروز ثمره تلاش و مجاهدت چندین ساله مدیران و مسئولان را در تصویب نهایی منطقه آزاد به عینه شاهد هستیم و خوشحالیم که در سایه این تلاش ها و پیگیری ها مطالبه اصلی مردم استان به نتیجه رسیده است.

رییس مجمع نمایندگان استان اردبیل گفت: منطقه آزاد تجاری و صنعتی استان اردبیل در محدوده مشخص شده، عملیاتی خواهد شد که مراحل آن در هفته های آینده از طریق دولت ابلاغ و برای اجرا در اولویت برنامه ریزی های دقیق کارشناسی و عملیاتی قرار می گیرد.

بدری افزود: تصویب منطقه آزاد در حقیقت زیرساختی اصلی برای توسعه پیش از گذشته استان خواهد بود که امیدواریم از این ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

منطقه آزاد تجاری اردبیل به تصویب نهایی رسید

منطقه آزاد تجاری اردبیل به تصویب نهایی رسید