مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 14:202021-05-05سياسي

یزد میزبان آنلاین نهمین کنگره بین المللی طب تولید مثل


مدیر مرکز تحقیقات ناباروری استان یزد از برگزاری نهمین کنگره بین المللی و جشنواره دانشجویی طب تولیدمثل و چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک ویژه به صورت انلاین خبر داد و گفت: - حمایت از دانشجویان مهمترین هدف برگزاری این رویداد علمی است که امسال به صورت آنلاین برگزار می شود.

عباس افلاطونیان ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران که امروز در مرکز ناباروری یزد برگزار شد، تصریح کرد: این دوره از کنگره دو سالانه امسال برای برای اولین بار به صورت آنلاین در بازه زمانی 23 تا 31 اردیبهشت برگزار می شود.

وی از ارسال بیش از 300 خلاصه مقاله به این کنگره خبر داد و گفت: 15 مقاله برگزیده در این دوره کنگره ارائه خواهد شد و سخنرانان کلیدی این دوره جز افراد برگزیده اعم از دانشجویان و اساتید این حوزه هستند.

وی هدف از برگزاری این کنگره را حمایت دانشجویان این رشته ها در داخل و خارج از کشور خواند و گفت: گام برداشتن دانشجویان در این رشته ها و ترقی و پیشرفت علمی کشور در این حوزه از اهم اهداف آن محسوب می‎شود.

افلاطونیان در ادامه خبرنگاران را حامیان کنگره های قبل در انعکاس اخبار اعلام کرد و ضمن تقدیر از فعالان رسانه ای گفت: اقدام علمی و موثر و به نفع مردم خصوصا در ارتقای سطح علمی کشور از مهمترین اهدافی است که با برگزاری این کنگره دنبال می‎شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد میزبان آنلاین نهمین کنگره بین المللی طب تولید مثل

یزد میزبان آنلاین نهمین کنگره بین المللی طب تولید مثل