مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:552021-05-05سياسي

اراده ملت های مسلمان برای آزادی فلسطین تعطیل بردار نیست


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام روز قدس را مظهر آرمان ملت فلسطین اعلام کرد و گفت: بدون شک آرمان قدس شریف و اراده ملت های مسلمان برای آزادی فلسطین از دست ظالمان اشغالگر، - تعطیل بردار نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه صورت حضوری- مجازی تشکیل شده بود با تسلیت شهادت جانسوز امیرالمومنین علی (ع) و گرامیداشت لیالی قدر، ماه مبارک رمضان را ماه خود سازی و تزکیه نفس و فرصتی مغتنم برای استجابت دعای مومنان دانست و گفت: ایام ماه مبارک رمضان در حال سپری شدن است و دو شب قدر را نیز پشت سر گذاشتیم، دستانمان خالی و روحمان نیازمند لطف و عنایت پروردگار، چشم امید به باقیمانده این ماه عزیز داریم تا خدای متعال صیام صائمین و قیام قائمین را در این ماه، به لطف و عنایت خود بپذیرد و در شب های قدر و در ایام پر فیض ماه مبارک رمضان دعای همه داعین را مستجاب کند.

آیت الله آملی لاریجانی سپس به جمعه آخر ماه مبارک رمضان و روز قدس اشاره کرد و گفت: روز قدس مظهر مظلومیت و مظهر آرمان های مردم فلسطین است؛ مردمی که در اثر ظلم و جور ظالمین اشغالگر از سرزمین خود آواره شده اند.

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تاکید بر اینکه پشت سر این ظلم و جفا در حق مردم فلسطین همه کفر ایستاده است، افزود: گرچه امسال هم به دلیل شرایط خاص کرونایی مردم ما و مردم بسیاری از کشورهای اسلامی از راهپیمایی باشکوه روز ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اراده ملت های مسلمان برای آزادی فلسطین تعطیل بردار نیست

اراده ملت های مسلمان برای آزادی فلسطین تعطیل بردار نیست