مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:502021-05-05دانش

ماموریت باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد تغییر کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اجلاس رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، - مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به تغییر رویکرد و مأموریت باشگاه پژوهشگران گفت: در این راستا مسابقات فناورانه و انجمن های علمی دانشجویی مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اجلاس رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی با حضور بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان، معاونان و مدیران ستادی باشگاه و رؤسای باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان مراکز استان ها و واحد های ویژه به صورت مجازی برگزار شد.

این اجلاس به منظور ارائه برنامه های کلان باشگاه در سال جاری، تبیین برنامه های حوزه های توانمندسازی دانشجویی با تمرکز بر اجرای برنامه سردار دل ها، تبیین برنامه ریزی مسابقات دانشجویی ملی و استانی، تبیین برنامه های باشگاه پایش و شبکه سازی پژوهشی پایان نامه ها و رساله های دانشگاه، هماهنگی اجرای برنامه های دانش آموزی باشگاه برگزار شد.

بابک نگاهداری مسئول باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه گفت: این باشگاه یکی از حلقه های اصلی اتصال با جامعه را شکل می دهد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد تغییر کرد

ماموریت باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد تغییر کرد