مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 10:402021-05-05پزشكي

ارائه خدمات به مادران باردار تا 42 روز پس از زایمان در 3هزار پایگاه سلامت


معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت روز جهانی ماما از ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری به مادران باردار تا 42 روز پس از زایمان در 3 هزار پایگاه توسط 6 هزار ماما خبر داد.

- معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پیامی به مناسبت روز جهانی ماما از ارائه خدمات حضوری و غیر حضوری به مادران باردار تا 42 روز پس از زایمان در 3 هزار پایگاه توسط 6 هزار ماما خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و بنابر اعلام روابط عمومی معاونت بهداشت وزارت بهداشت، در متن پیام دکتر علیرضا رییسی آمده است: 15 اریبهشت 1400 روز جهانی ماما با شعار پیگیری داده ها سرمایه گذاری بر روی ماماها را تبریک گفته و امید داریم که در سایه توجهات خداوند متعال و با افزایش کیفیت خدمات گروه مامایی در کشور شاهد ارتقای بیش از پیش سلامت باروری، سلامت جنسی ،سلامت مادران و نوزادان و سلامت کودکان باشیم.

در همین رابطه لازم است ضمن گزارش خلاصه ای از فعالیتهای همکاران پرتلاش ماما در گروه های سنی و سلامت مادران در سال 1399 مراتب قدردانی مضاعف خود را از ایشان اعلام دارم.

با امید به سلامت زنان و کودکان در سایه خدمات مامایی؛ اهم خدمات و اقدامات انجام شده این حوزه برای گروه های سنی مختلف در شرایط کووید 19 به شرح زیر است: سلامت مادران : 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه خدمات به مادران باردار تا 42 روز پس از زایمان در 3هزار پایگاه سلامت

ارائه خدمات به مادران باردار تا 42 روز پس از زایمان در 3هزار پایگاه سلامت