مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 09:552021-05-05سياسي

برگزاری نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل و چهارمین کنگره ژنتیک در یزد


نهمین کنگره بین المللی طب تولید مثل و چهارمین کنگره بین المللی ژنتیک از 23 تا 31 اردیبهشت ماه امسال با حضور برجسته ترین اساتید ناباروری جهان به صورت مجازی در استان یزد برگزار می شود.

- دکتر نسیم طبیب نژاد در نشست خبری که به منظور اعلام برنامه های نهمین کنگره بین المللی طب تولید مثل به میزبانی استان یزد برگزار شد، اظهار کرد: این رویداد بزرگ علمی از 23 تا 25 اردیبهشت ماه امسال با حضور آنلاین اساتید برجسته داخلی و خارجی در استان یزد برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این کنگره بین المللی در حقیقت تشویق دانشجویان و محققان این رشته همچنین تبادل تجارت پزشکی با دیگر کشورهای جهان است.

دبیر علمی نهمین کنگره بین المللی طب تولید مثل با بیان این که در این دوره کنگره 500 خلاصه مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده است، گفت: از این تعداد 300 مقاله دانشجویی تأیید و در نهایت بعد از ارزیابی انجام شده 15 مقابله به عنوان مقالات برتر انتخاب شد.

دکتر طبیب نژاد در ادامه مشارکت دانشجویان خارجی را از جمله ویژگی های این دوره کنگره بین المللی طب تولید مثل در استان یزد دانست و تصریح کرد: 10 مقاله ارسال شده از کشورهای هلند، اندونزی، مالزی و ترکیه نیز داوری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل و چهارمین کنگره ژنتیک در یزد

برگزاری نهمین کنگره بین المللی طب تولیدمثل و چهارمین کنگره ژنتیک در یزد