مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 07:402021-05-05پزشكي

17 اردیبهشت، آخرین مهلت واکسیناسیون بالای 80 ساله های خوزستانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه روز جمعه آخرین مهلت تزریق واکسن بالای 80 ساله های خوزستانی است، گفت: برای دیگر گروه های سنی، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با بیان اینکه روز جمعه آخرین مهلت تزریق واکسن بالای 80 ساله های خوزستانی است، گفت: برای دیگر گروه های سنی، از شنبه 18 اردیبهشت ماه فراخوان تزریق واکسن صادر می شود.

دکتر فرهاد ابول نژادیان اظهار کرد: سالمندان بالای 80 سال خوزستانی که تاکنون برای تزریق واکسن کرونا به مراکز بهداشت مراجعه نکرده اند، هرچه سریعتر با در دست داشتن کارت ملی به نزدیکترین مرکز یا پایگاه سلامت محل زندگی خود مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، وی افزود: این افراد تا روز جمعه 17 اردیبهشت فرصت دارند که با مراجعه به نزدیکترین مرکز بهداشتی، اقدام به تزریق واکسن کنند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بیان کرد: از فرزندان سالمندان بالای 80 سال درخواست می شود افرادی که توانایی مراجعه ندارند را با خودرو به درب مراکز بهداشت برسانند تا کارشناسان بهداشت، واکسن را برای این عزیزان تزریق کنند.

وی افزود: با توجه به احتمال ایجاد تجمع در ساعات پایانی، از کلیه خانواده ها درخواست می شود به منظور حفظ سلامت سالمندان، هرچه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 اردیبهشت، آخرین مهلت واکسیناسیون بالای 80 ساله های خوزستانی

17 اردیبهشت، آخرین مهلت واکسیناسیون بالای 80 ساله های خوزستانی