مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 اردیبهشت 1400 ساعت 06:402021-05-05سياسي

وعده روحانی درباره واکسیناسیون کرونا


اگر همه دست به دست هم دهیم و دست بخش خصوصی را برای واردات واکسن باز بگذاریم همه افرادی که به خاطر سن و بیماری های زمینه ای در خطر هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی، در بخشی از اظهاراتش در هیات دولت درباره واکسن کرونا گفت: امروز شرکت های خصوصی به میدان آمده اند و به راحتی می توانیم در ماه های پیش رو میلیون ها واکسن در کشور تولید کنیم و واکسیناسیون انجام شود.

وی گفت: اگر همه دست به دست هم دهیم و دست بخش خصوصی را برای واردات واکسن باز بگذاریم همه افرادی که به خاطر سن و بیماری های زمینه ای در خطر هستند، واکسن خواهند زد و گروه یک گروه 2 و بخشی از گروه 3 تا تیر ماه همه واکسن می زنند و انشالله واکسن داخلی هم به ایران می آید و واکسن خارجی هم آماده است.

رییس جمهور گفت: امیدواریم ده ها میلیون دوز واکسن در آینده در اختیار مردم قرار بگیرد و به جایی یک میلیون جایی 10 میلیون واکسن سفارش دادیم و همه اینها به سرعت وارد می شود.

وی گفت: بانک مرکزی با وجود مشکل در تامین ارز اعلام کرد در زمینه واکسن بی درنگ پول را پرداخت می کند بنابراین قولی که در کرونا و تحریم به مردم دادیم پای قولمان هستیم تا به امروز بودیم و تا روز آخر هم خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وعده روحانی درباره واکسیناسیون کرونا

وعده روحانی درباره واکسیناسیون کرونا